keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Beauty, to me, is about being comfortable in your own skin. That, or a kick-ass red lipstick.

heipsan muruset ! rupeaa taas masentaan kun koeviikko lähesty.. ajattelin oikeasti panostaa nyt kun mulla on tässä jaksossa kaks reaalia mitkä kirjotan niin pitää kuitenkin osata niitä.

ja sitten kun pääsen näistä koulu kuulumisista yli niin tähän postaukseen.
joku pari vuotta sitten en ikinä koskenutkaan huulipuniin. mulla vaan oli niistä jotenkin todella... noh tätimäinen kuva. nykyään kuitenkin tykkään ihan hirveesti huulipunista, ja oikeastaan käytän huulikiiltoja vain punien päällä. harmittaa kuitenkin kun ne on suomessa niin kalliita ja pigmentti ei yleensä hirvittävän hyvä.. mutta toisaalta kun punat on vähän läpikuultavia niin ne sopii paremmin arkikäyttöön !

nyt ajattelinkin esitellä teille kun punat. joissain kuvissa väri on vähän vääristynyt, mutta kyllä niistä sellaisen yleiskuvan saa. mun huulten muoto näyttää myös ahkerasti vaihtuvan, mutta yrittäkää olla häiriintymättä sen takia:D


IMG_6743
tässä on ensin kaikki mun omistamat punat

IMG_6749
ja tässä näätte ah mun niin sensuellit huulet lähtöpisteessä

2012_01_25

2012_01_251

2012_01_252
jeps että sellaset. lempparit on ehdottomasti toi maybellinen choco cream, joka rupeekin oleen ihan lopussa ja rimmelin nude pink. josta tulikin mieleen että noi nimet hämää välillä tosi paljon mua:D esim just toi nude pink on oikeesti sellanen oranssihtava eikä kyllä pinkkiä nähnytkään.

IMG_6813

loppuun vielä ajattelin kertoa pari vinkkiä, joista saattaa toivottavasti olla jollekkin apua.

-kuori huulet hellästi, jos ne ovat vähänkin kuivat
-ennen meikkaamista lisää huulirasvaa, samalla kun laitat kosteusvoiteen
-puna pysyy pidempään jos huuliin laittaa ensin meikkivoidetta
-myös huultenrajauskynällä (käytä omien huultesi väristä kynää!)voi ensin täyttää huulet, joka myös auttaa punaa pysymään pidempään
-estä punaa joutumasta hampaisiin laittamalla sormi suuhun ja vetämällä sen sitten pois, ylimääräinen puna jää näin sormeen
-täydemmän näköiset huulet saa laittamalla huulikiilota ja jälkeen päin lisäämällä vähän vaaleaa luomiväriä huulien keskiosaan ;)



-jasu

5 kommenttia:

  1. Ihana tää postaus! :) Mun piti jo aikasemmin kommentoida mut sit se unohtukin. :D

    VastaaPoista
  2. ihan täydellinen tää postaus kun oon ettiny just jotain kivoja huulipunia ja tässähän niitä nyt on!

    VastaaPoista