tiistai 17. tammikuuta 2012

...and i got miles to go before i sleep.

tiettekö mun tekee aina mieli sanoa että rakastan kirpputoreja. tavallaan se onkin totta, on ihanaa kun löytää ihan vaan parilla eurolla jotain tosi kivaa ! kuitenkaan en ikinä oikein löydä mitään... oon ostanut radiolta ehkä kaks vaatetta ikinä.. ei sillä että en ikinä löytäis mitään, mutta mulla on aika tarkka raja paljolla ostan kirppareilta ! tossa meidän lähellä on sitten sellanen pieni kirppis missä en oikeen ikinä ole edes käynyt, mutta odottelin sitten yks päivä bussia siinä kylmässä ja päätin sitten piipahtaa siellä. ja nyt sitten kaduttaa etten ole aikasemmin käynyt siellä ! löysin ties mitä pientä kivaa ja ostin sitten parit vaatteet ja kengät. tässä vähän kuvaa niistä.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



-jasu

4 kommenttia:

  1. oon niin kateelline tosta farkku liivistä!

    VastaaPoista
  2. ompa kivoja! mikä kirppari?:D

    http://justlikemymind.blogspot.com/

    mä kans palailin taas blogin pariin pienen tauon jälkeen !

    VastaaPoista
  3. Kiva että kannatat kirpputoreja! Löydöt on aina kivoja ja itse tykkään varsinkin laukkuja katsella :) Todella kiva jakku!

    VastaaPoista
  4. roosa: joo mutta siine on itesasiassa takana sellaset ihme irommeiden jutut mutta itseasiaasse ne on ihan hauskat:D
    maisa:oo jee ! se siinä länällä pikkuärrän vieressä
    hanna: joo se on ihanaa kun löytää jotain tosi halvalla !

    VastaaPoista