keskiviikko 14. joulukuuta 2011

nyt hävettää...

menin koulun jälkeen kaupungille ja suunnitelmissa oli siis mennä osteleen joululahjoja mutta kuinkas kävikään.... päädyin ginaan ja mähän en yleensä ginasta pahemmin mitään hyvää löydä, mutta nyt siellä oli kyllä ihan hirvittävästi kaikkee kivaa. varsinkin laukkuja !! jos joku on ollu tarkkana niin tietää että mä rakastan alexander mcqueenin laukkuja ja kun sanon rakastan niin tarkotan oikeesti että rakastan niitä !! näin tän laukun jo jokin aikaa sitten ginassa ja tosiaan toihan on niin selväti tehty mcqueenin laukusta mallia katsoen että olin kuolla siinä paikassa. mulla ei sillon kuitenkaan ollut yhtään rahaa, joten en sitten tuota saanut ostettua. nyt kuitenkin kun se vielä siellä oli, en enää voinut vastustaa ja sehän lähti hyvin nopeasti mukaan siltä parin muun jutun kanssa... ja taisin käyttää niihin mun joululahjarahoja......


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




-jasu

3 kommenttia:

  1. Vau mikä ihanuus tuo pikkulaukku!

    VastaaPoista
  2. Ooi, tuo musta laukku on ihana! Mulla on sama ruskeena, harmi kun en ottanut myös mustaa ;)

    VastaaPoista
  3. tiia:niin mä oon ihan rakastunu siihen:P

    suvi:mäkin meinasin ottaa useessa värissä mutta sitten ajttelin että pitää varmaan säästää rahaa joululahjoihin:D:D

    VastaaPoista