keskiviikko 21. joulukuuta 2011

I meant what I said and I said what I meant

oon onneton.. meen kaupungille osteleen joululahjoja ja tuun sieltä pois kassit täynnä tavaraa ittelleni ! kaikkialla nyt vaan on niin hirveesti kaikkee kivaa, että en pysty vastustaan. siitä puheen ollen löysin aivan tajuttoman ihanan takin seppälästä (mutta en raaskinut ostaa:s) ja kyllä vähän muutakin kivaa sieltä löyty. mulla on sellainen kuva että yleensä mun ikäsiet ostaa vaatteensa ginahennesvilaonly tyyppisistä, mutta mä en siihen kategoriaan kuulu:P en omista varmaan yhtään ainutta vaatetta vilasta ja ehkä kaks onlysta/veromodasta. sen sijaan suurin osa mun vaatteista on lindexistä tai kappahlista. en ennen ikinä ees käynyt niissä, mutta nyt niistä löytyy aina ihan tajuttomasti kaikkea kivaa ! ja joo se seppäläkin on yllättäny mut, sieltä nimittäin sillon tällön löytyy myös jotain tosi kivaa.


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
nämä kaksi siis nappasin mukaan seppälästä
Image and video hosting by TinyPic
oon jo pitkään sovitellu tollasia pantoja, mutta ne ei oikeen tunnu sopivan mulle. näytän aikas tyhmältä tollanen päässä, tämän väri kuitenkin oli niin ihana ja hintakin juuri sopiva että en voinut vastustaa !

ja nyt sitten tekemään vähän joulusiivousta. huomenna koulun joulujuhla ja sitten tystyjen kaa vähän juhliin joulun alkamista hookiin ;))

ps.pistin tonne sivuun pientä kyselyä siitä mitä haluisitte nähdä enemmän täällä blogissa :) olisi erittäin kiva jos viitsisitte käydä tuolta raksaan mitä mieltä ootte.




-jasu

2 kommenttia:

  1. mäkin löydän aina kaikkee ihanaa kappahlista ja lindexiltä!! kaikki kaverit on aina ihan yllättyneitä et niissä myydään hienoi vaatteita:)varsinkin koruosastot on noissa kaupoissa ihan parhaat

    VastaaPoista
  2. ano: ihanaa vihdoin joku joka ymmärtää:D:D ja niin on !

    VastaaPoista